Giden aramalar yaparken, AiCalls asistanı otomatik olarak bir sesli yanıt kutusuna veya cevaplama makinesine ulaşmayı tespit edebilir.


1️⃣ Sesli Yanıt Kutusu Tespiti

  • AiCalls asistanı, sesli yanıt sistemlerini tespit etmek için gelişmiş algılama teknikleri kullanır.
  • Sesli yanıt kutusu tespit edildiğinde, çağrı otomatik olarak sonlandırılır.
  • Bu, kaynakların boşa harcanmasını engeller ve çağrıların verimli bir şekilde yönetilmesini sağlar.

2️⃣ Otomatik Sonlandırmanın Yararları

  • Zaman ve çağrı dakikalarını tasarruf ettirir.
  • Garip veya eksik etkileşimlerden kaçınır.
  • Otomatik yeniden arama planlamasına olanak tanır.
  • Profesyonel iletişim standartlarını korur.

3️⃣ En İyi Uygulamalar

  • Çağrı kayıtlarını izleyerek sesli yanıt kutusu oranlarını takip edin.
  • Aramaları planlarken zaman dilimlerini göz önünde bulundurun.
  • Farklı saatlerde yeniden arama yapmayı planlayın.
  • İnsanların daha olası yanıt vermesi için iş saatlerine odaklanın.

4️⃣ Raporlama

  • Kampanya analizlerinizde sesli yanıt kutusu tespitlerini takip edebilirsiniz:

    • Tespit edilen sesli yanıt kutusu sayısı
    • Günün saatine göre desenler
    • Farklı çağrı zamanları için başarı oranları

💡 İpucu:

Eğer çok fazla sesli yanıt kutusu tespiti alıyorsanız, kampanyanızın çağrı saatlerini insanların daha olası yanıt vereceği saatlere göre ayarlamayı deneyin.