Yapay zeka asistanınızın kesintileri nasıl yönettiğini, ses etkinliği algılama ve konuşma desenlerini nasıl yapılandıracağınızı öğrenin.
Telefon konuşmaları karmaşık olabilir—aramalar sırasında yapay zeka kesintiye uğrayabilir veya arka planda gürültü olabilir. AiCalls.ai, bu durumlarla başa çıkmak için ses etkinliği algılama ve konuşma ayarları sunar.
Konuşma Hızı: Bazı sesler, yapay zekanın konuşma hızını yavaşlatmanıza veya hızlandırmanıza izin verir.
Dolgu Sesleri Kullanımı: Yapay zekanın daha doğal seslenmesi için “umm,” “uhh” veya kısa “mhm” gibi onaylama seslerini kullanıp kullanmama kararını verebilirsiniz.
Eğer bir kullanıcı, yapay zekanın konuştuğu sırada konuşmaya başlarsa, yapay zeka duraklayıp dinlemeye çalışabilir. Ancak, telefon sesindeki çakışmalar nedeniyle mükemmel kesinti yönetimi garanti edilemez.
Yapay zekanın, kullanıcı konuşmasının üzerine çıkmaması için prompt’unda daha kısa yanıtlar vermesini teşvik edebilirsiniz.